ПОДСТИЦАЊЕ РАЗВОЈА ПСИХОМОТОРНИХ ВЕШТИНА
Игра са лоптом, прескакање конопца, шанталица, пењање, трчање, вожња бицикла, ролера, облачење, свлачење, закопчавање.... Упоредо се усвајају правила игре и сарадња са другарима.
ГРАФОМОТОРИКА
Добро развијена фина моторика руке претходи писању.
Флексибилност шаке и прстију постижу се вајањем пластелина, мешењем теста, слагањем коцкица, низањем перли, цепкањем папира, сечењем маказама, боцкалицама , сликањем, цртањем...
Дете овог узраста способно је:
- да правилно држи оловку и повлачи јасну линију
- има добру оријентацију на папиру
- да по моделу повлачи линије од црте до црте, од тачке до тачке, повлачи равне, таласасте и изломљене линије, прецртава круг, троугао, квадрат и ромб
- да напише своје име великим штампаним словима
Добро развијена фина моторика руке претходи писању.
Флексибилност шаке и прстију постижу се вајањем пластелина, мешењем теста, слагањем коцкица, низањем перли, цепкањем папира, сечењем маказама, боцкалицама , сликањем, цртањем...
Дете овог узраста способно је:
- да правилно држи оловку и повлачи јасну линију
- има добру оријентацију на папиру
- да по моделу повлачи линије од црте до црте, од тачке до тачке, повлачи равне, таласасте и изломљене линије, прецртава круг, троугао, квадрат и ромб
- да напише своје име великим штампаним словима
„СОЊИНИ“ ПСИХОЛОЗИ : ИЛДИКО И ВЕСНА