ПОДСТИЦАЊЕ РАЗВОЈА ПСИХОМОТОРНИХ ВЕШТИНА
Игра са лоптом, прескакање конопца, шанталица, пењање, трчање, вожња бицикла, ролера, облачење, свлачење, закопчавање.... Упоредо се усвајају правила игре и сарадња са другарима.
ГРАФОМОТОРИКА
Добро развијена фина моторика руке претходи писању.
Флексибилност шаке и прстију постижу се вајањем пластелина, мешењем теста, слагањем коцкица, низањем перли, цепкањем папира, сечењем маказама, боцкалицама , сликањем, цртањем...
Дете овог узраста способно је:
- да правилно држи оловку и повлачи јасну линију
- има добру оријентацију на папиру
- да по моделу повлачи линије од црте до црте, од тачке до тачке, повлачи равне, таласасте и изломљене линије, прецртава круг, троугао, квадрат и ромб
- да напише своје име великим штампаним словима
Добро развијена фина моторика руке претходи писању.
Флексибилност шаке и прстију постижу се вајањем пластелина, мешењем теста, слагањем коцкица, низањем перли, цепкањем папира, сечењем маказама, боцкалицама , сликањем, цртањем...
Дете овог узраста способно је:
- да правилно држи оловку и повлачи јасну линију
- има добру оријентацију на папиру
- да по моделу повлачи линије од црте до црте, од тачке до тачке, повлачи равне, таласасте и изломљене линије, прецртава круг, троугао, квадрат и ромб
- да напише своје име великим штампаним словима
„СОЊИНИ“ ПСИХОЛОЗИ : ИЛДИКО И ВЕСНА
ПОЛАЗАК У ШКОЛУ - ПЕРИОД НОВИХ ИЗАЗОВА ЗА ДЕТЕ И РОДИТЕЉЕ
ПОЗИТИВАН СТАВ ОМОГУЋУЈЕ ДОБАР ПОЧЕТАК У ШКОЛИ.
СПРЕМНОСТ ДЕТЕТА ЗА ПОЛАЗАК У ШКОЛУ ПОДРАЗУМЕВА ЊЕГОВУ ФИЗИЧКУ, ПСИХОМОТОРНУ, ИНТЕЛЕКТУАЛНУ, СОЦИЈАЛНУ, ЕМОЦИОНАЛНУ И МОТИВАЦИОНУ ЗРЕЛОСТ.
"Соњини психолози" препоручују како да створите добре услове за успешног ђака првака - овде.
Google clasroom
Школски психолози Илдико и Весна отворили су google clasroom Психолошки кутак.
Iskolánk pszichológusai is megnyitották a PSY-Kuckó Google Tantermüket.